ƏLAQƏ
info@topservis.az *6868 (055) 333-11-53
Sosial şəbəkələrdə oluruq
Ana Səhifə » Avropa təkər etiketi

Avropa təkər etiketi


Avropa təkər etiketi

Yanacaq istehlakı, nəm yolda tutma və xarici yuvarlanan səs-küy haqqında standart məlumat vermək üçün Avropa Birliyi bütün yeni təkərlərin məcburi etiketlənməsinə (Avropa etiketi) başlamağa qərar verdi.

2012-ci il noyabr ayından etibarən AB-də satılan bütün yeni təkərlərin Avropa  etiketinə sahib olması lazımdır. Bunun səbəbi təkər haqqında əsas məlumat vermək və son istifadəçinin yeni təkər barədə qərar verməsinə kömək etməkdir.

 

Yanacaq səmərəliliyi

Təkərin səmərəliliyini nə müəyyənləşdirir?

Sadə dillə desək, yanacaq səmərəli təkərlər yuvarlanma müqavimətini aşmaq üçün daha az enerji tələb edir. Aşağı yuvarlanan müqavimət şinləri sürtünmə və istilik üçün daha az enerji tələb etdikləri üçün yanacaq istehlakını azaldır. Əslində eyni mənanı ifadə edən "aşağı yayma müqaviməti" termini ilə tanış ola bilərsiniz.

Yanacaq səmərəliliyi necə ölçülür?

Yanacaq səmərəliliyi rəng şkalasında "A" - "G" arasında dəyişir.

A (yaşıl) = maksimum yanacaq səmərəliliyi

G (qırmızı) = minimum yanacaq qənaəti

Minik avtomobilləri üçün "D" dərəcəsi istifadə edilmir.

Yanacaq istehlakı: "A" və "G" nisbətləri arasındakı fərq 0,5 l / 100 km, ildə 80 litr yanacaqdır (ildə 15.000 km / s).

Bu reytinq nə deməkdir

"A" və "G" dərəcəsi arasındakı fərq yanacaq istehlakında 7,5%-ə qədər fərq göstərə bilər. Mütləq baxımdan G dərəcəli təkərlər əvəzinə A dərəcəli təkərlərin istifadəsi 1000 kilometrə 6 litrdən çox qənaət edəcəkdir.

Yanacaq səmərəliliyinə başqa nə təsir edir?

Yanacaq qənaətini maksimum dərəcədə artırmaq üçün təkərlərin təzyiqinə diqqət yetirin. Aşağı təkər təzyiqi yuvarlanma müqavimətini artırır və yaş yolda tutma performansına təsir göstərir. Avtomobilin çəkisi və sürücülük tərzi yanacaq sərfiyyatına da təsir edir.

Burada təqdim olunan dəyərlər yalnız nümunə üçündür. Fərqli təkər ölçüləri üçün dəyərlər dəyişə bilər.

Nişanlama:

 

A - maksimum yanacaq səmərəliliyi (Yuvarlanan müqavimət əmsalı (RR), en kq / t RR ≤ 6.5)

Yanacaq səmərəliliyi təkər etiketində görünən ilk meyardır. Bir avtomobilin yanacaq istehlakının təxminən 20% -i təkərdən asılıdır. Təkərin yuvarlanma müqaviməti nə qədər yüksəkdirsə, avtomobilin yanacaq sərfi də o qədər yüksəkdir. Etiket, təkərin yuvarlanma müqavimət sinfini göstərir və A ilə G arasındadır.

 

B - çox yüksək yanacaq səmərəliliyi (Yuvarlanan müqavimət əmsalı (RR), enkg / t6.6 ≤ RR ≤ 7.7)

Yanacaq səmərəliliyi təkər etiketində görünən ilk meyardır. Bir avtomobilin yanacaq istehlakının təxminən 20% -i təkərdən asılıdır. Təkərin yuvarlanma müqaviməti nə qədər yüksəkdirsə, avtomobilin yanacaq sərfi də o qədər yüksəkdir. Etiket, təkərin yuvarlanma müqavimət sinfini göstərir və A ilə G arasındadır.

 

C - yüksək yanacaq səmərəliliyi (Yuvarlanan müqavimət əmsalı (RR), enkg / t7,8 ≤ RR ≤ 9)

Yanacaq səmərəliliyi təkər etiketində görünən ilk meyardır. Bir avtomobilin yanacaq istehlakının təxminən 20% -i təkərdən asılıdır. Təkərin yuvarlanma müqaviməti nə qədər yüksəkdirsə, avtomobilin yanacaq sərfi də o qədər yüksəkdir. Etiket, təkərin yuvarlanma müqavimət sinfini göstərir və A ilə G arasındadır.

 

D- Orta Yanacaq Səmərəliliyi (Yuvarlanan Müqavimət Oranı (RR), enkg / t İstifadə olunmur)

Yanacaq səmərəliliyi təkər etiketində görünən ilk meyardır. Bir avtomobilin yanacaq istehlakının təxminən 20% -i təkərdən asılıdır. Təkərin yuvarlanma müqaviməti nə qədər yüksəkdirsə, avtomobilin yanacaq sərfi də o qədər yüksəkdir. Etiket, təkərin yuvarlanma müqavimət sinfini göstərir və A ilə G arasındadır.

 

E - daha aşağı orta yanacaq səmərəliliyi (Yuvarlanan Müqavimət Oranı (RR), enkg / t9.1 ≤ RR ≤ 10.5)

Yanacaq səmərəliliyi təkər etiketində görünən ilk meyardır. Bir avtomobilin yanacaq istehlakının təxminən 20% -i təkərdən asılıdır. Təkərin yuvarlanma müqaviməti nə qədər yüksəkdirsə, avtomobilin yanacaq sərfi də o qədər yüksəkdir. Etiket, təkərin yuvarlanma müqavimət sinfini göstərir və A ilə G arasındadır.

F - aşağı yanacaq səmərəliliyi (Yuvarlanan müqavimət əmsalı (RR), enkg / t10,6 ≤ RR ≤ 12)

Yanacaq səmərəliliyi təkər etiketində görünən ilk meyardır. Bir avtomobilin yanacaq istehlakının təxminən 20% -i təkərdən asılıdır. Təkərin yuvarlanma müqaviməti nə qədər yüksəkdirsə, avtomobilin yanacaq sərfi də o qədər yüksəkdir. Etiket, təkərin yuvarlanma müqavimət sinfini göstərir və A ilə G arasındadır.

 

G - minimum yanacaq səmərəliliyi (Yuvarlanan müqavimət əmsalı (RR), enkg / tRR ≥ 12.1)

Yanacaq səmərəliliyi təkər etiketində görünən ilk meyardır. Bir avtomobilin yanacaq istehlakının təxminən 20% -i təkərdən asılıdır. Təkərin yuvarlanma müqaviməti nə qədər yüksəkdirsə, avtomobilin yanacaq sərfi də o qədər yüksəkdir. Etiket, təkərin yuvarlanma müqavimət sinfini göstərir və A ilə G arasındadır.

 

Yaş yolda tutma

AB təkər etiketlənməsi haqqında daha çox məlumat əldə edin

Təkrlərin yaş yolda idarəsi:

Yaş yolda tutma, bir təkərin nəm bir səthlə təmas qurma qabiliyyətidir. AB təsnifatında nəm tutmanın yalnız bir cəhəti nəzərə alınır - yaş yollarda bir təkərin əyləc performansı.

Yaş yoldav tutma necə ölçülür?

Yaş tutma "A" - "F" arasında təsnif edilir:

A = maksimum səviyyə

F = minimum səviyyə

Minik avtomobilləri üçün "D" və "G" indekslərindən istifadə edilmir.

 

Əyləc: A nominallı təkər ilə G dərəcəli təkər arasındakı fərq 18 metrdir ki, bu da 4 avtomobilin məsafəsidir.

Bu reytinq nə deməkdir

Fövqəladə hallarda dayanma məsafəsini bir neçə metr qısaltmaq kritik ola bilər. A indeksli təkərlərin quraşdırıldığı bir sərnişin avtomobilinin əyləc məsafəsi, 80 km / saat sürətdən ağır əyləc altında "F" indeksli təkərlərdən istifadə edildikdən 18 metr qısa olacaq.

Qeyd: Avtomobil sürərkən həmişə tövsiyə olunan dayanma məsafəsinə riayət edin.

Əyləc məsafəsi yol şəraitindən və digər amillərdən asılıdır.

Burada təqdim olunan dəyərlər yalnız nümunə üçündür. Fərqli təkər ölçüləri üçün dəyərlər dəyişə bilər.

 

Nümunə:

A - təkərlərin nəm səthlərdə tutma səviyyəsinin maksimum dərəcəsi (Yapışma əmsalı (burada G müqayisə göstəricisidir) 1.55 ≤ G)

Kriteriya yaş bir səthdə əyləc məsafəsini xarakterizə edir. Təkərlər A-dan F-ə qədərdir. Məsələn, avtomobilin 80 km / saat sürdüyünü fərz etsək, A nominallı təkərlə F dərəcəli təkər arasındakı dayanma məsafəsi 18 metrdir.

 

B - nəm səthlərdə çox yüksək təkər tutma səviyyəsi (Yapışma əmsalı (burada G müqayisə göstəricisidir) 1.40 ≤ G ≤ 1.54)

Kriteriya nəm bir səthdə əyləc məsafəsini xarakterizə edir. Təkərlər A-dan F-yə qədərdir. Məsələn, avtomobilin 80 km / saat sürdüyünü fərz etsək, A nominallı təkərlə F dərəcəli təkər arasındakı dayanma məsafəsi 18 metrdir.

 

C - nəm səthlərdə yüksək təkər tutma səviyyəsi (Yapışma əmsalı (burada G müqayisə göstəricisidir) 1.25 ≤ G ≤ 1.39)

Kriteriya yaş bir səthdə əyləc məsafəsini xarakterizə edir. Təkərlər A-dan F-yə qədər qiymətləndirilir. Məsələn, A nominallı təkərlə F səviyyəli təkər arasındakı dayanma məsafəsi avtomobilin 80 km / saat sürdüyünü fərz edərək 18 metrdir.

 

D - nəm səthlərdə təkərlərin orta tutuş səviyyəsi (yapışma əmsalı (burada G müqayisə göstəricisidir) istifadə olunmur)

Kriteriya yaş bir səthdə əyləc məsafəsini xarakterizə edir. Təkərlər A ilə F arasındadır. Məsələn, A markalı təkərlə F səviyyəli təkər arasındakı dayanma məsafəsi, avtomobilin 80 km / saat sürdüyünü fərz edərək 18 metrdir.

 

E - nəm səthlərdə ortalamadan aşağı təkər tutuşu (Yapışma əmsalı (burada G müqayisə göstəricisidir) 1.10 ≤ G ≤ 1.24)

Kriteriya yaş bir səthdə əyləc məsafəsini xarakterizə edir. Təkərlər A ilə F arasındadır. Məsələn, A markalı təkərlə F səviyyəli təkər arasındakı dayanma məsafəsi, avtomobilin 80 km / saat sürdüyünü fərz edərək 18 metrdir.

 

F - nəm səthlərdə təkərlərin tutma səviyyəsinin aşağı olması (yapışma əmsalı (burada G müqayisə göstəricisidir) G ≤ 1.09)

Kriteriya yaş bir səthdə əyləc məsafəsini xarakterizə edir. Təkərlər A ilə F arasındadır. Məsələn, A markalı təkərlə F səviyyəli təkər arasındakı dayanma məsafəsi, avtomobilin 80 km / saat sürdüyünü fərz edərək 18 metrdir.

 

G nəm səthdəki təkərlərin minimum tutuş səviyyəsidir (Tutma əmsalı (burada G müqayisə göstəricisidir) İstifadə olunmayıb)

Kriteriya yaş bir səthdə əyləc məsafəsini xarakterizə edir. Təkərlər A ilə F arasındadır. Məsələn, A markalı təkərlə F səviyyəli təkər arasındakı dayanma məsafəsi, avtomobilin 80 km / saat sürdüyünü fərz edərək 18 metrdir.

 

Kənar səs-küy

AB təkərlərinin etiketlənməsi haqqında daha çox məlumat

Bir nəqliyyat vasitəsini idarə edərkən yaranan səs-küyün çox hissəsi təkərlərlə bağlıdır. Səssiz təkərlərin istifadəsi avtomobilinizin ətraf mühitə təsirini azaltmağa kömək edir.

AB şinlərinin səs-küy təsnifatı hansı göstəriciləri əhatə edir

AB təsnifatı, təkərlərin desibeldə yaratdığı xarici səs-küy səviyyəsini ölçür.

 

Səs-küy sinfi

Bir çox insan desibel ilə tanış olmadığı üçün səs-küy sinifinin qrafik təyin edilməsi də təmin edilmişdir. Bu kod, şin performansının gələcək Avropa şin səs-küy məhdudiyyətləri ilə müqayisə etdiyini göstərir.

 

1 qara dalğa: səssiz təkər (gələcək Avropa limitindən ən az 3 dB aşağı)

2 qara dalğa: orta səs-küylü tək (gələcək limit vrə -3dB arasında)

3 qara dalğa: səs-küylü təkər (gələcək Avropa həddini aşır)

 

Bu reytinq nə deməkdir

Desibel sayı loqaritmik miqyasda ölçülür. Əlavə bir neçə desibel səs-küy səviyyəsində əhəmiyyətli bir artım ilə nəticələnir. Əslində 3 dB fərq təkərlərin səs-küy səviyyəsini iki dəfə artırır.

Hər gün minlərlə avtomobil yollara çıxır. Daha sakit şinlərdən istifadə etsək, şəhərlərimizdəki səs-küy çox az olacaq.